Одного разу було бажання прогулятися по Карпатам та відвідати майже всі Горганські вершини.

165 км кам’янистими схилами. Озера, ліс та простір. Маршрут зі спусками та підйомами, гарними краєвидами, озерами та прогулянки хребтами.

Почали ми своє сходження з села Стригальня. В день заїзду пройшли близько 13 км. Піднялися на першу вершину – Кам’янку 1578 м. Ночували в лісі, хоча і на мапі джерело відмічено поряд – довелося спускатися за водою нижче стоянки. Кемпінг біля вершини Менчулук 1382 м.

Другий день – один із тих, де можна побачити звичайні туристичні місця з висоти. А саме – озеро Синевир. Дивилися ми на нього з хребта, коли шли через вершину Озерна 1496 м. Далі ми продовжували шлях через вершини Терса 1047 м та Гечка 1131 м. Ночували біля вершини Гучова 1274 м. Вода тут тако ж була далеко. За день пройшли близько 25 км.

В третій день ми піднялися на полонину Солотвинка. Залишили тут рюкзаки сходили на вершину Молода 1724 м, по дорозі ласували чорницею. Повернулися назад на полонину і вже з рюкзаками зайшли на вершину Яйко-Ілемське 1680 м. Нижче нього ночували біля джерела. За день подолали 25 км.

4-й. Вершина Гогран Ілемський 1587 м. Далі продовжували шлях по хребту Верх Менчелин 1569 м – Верх Менчелук 1557 м. Заблукали. Знайшли сліди маленького ведмідя. Шли по крученому жеребу, не між ним, а саме наступаючи на його гілки. Швидкість просування по ньому була близько 1 км на годину. Дуже незвичні відчуття провалювання, коли ступаєш на жереб. Під вечір просто добралися до лісу, знайшли потічок і вздовж нього майже по темному спустилися до дороги, де і заночували. Пройшли 25 км.

5-й День. Дійшли до Осмолоди близько 10 км. Зробили відпочинок до кінця дня. Зв’язку не було. Йшов дощ, хоча він не завадив нам купатися в гірській річці посеред села та відпочивати.

6-й день. Дощ. Почали підійматися на вершину Висока. Не дійшли – пішов сніг. Ми промокли та вирішили висохнути – пересидіти непогоду в туристичному будиночку. Сьогодні ми пройшли не більше 10 км.

7-й день піднялися на вершину Висока 1804 м, Ігровец 1804 м, Лопушна 1722 м, Сивуля Велика 1836 м. Спустилися на полонину Бистриця і ще трохи пройшли до місця ночівлі. Сьогодні пройшли близько 17 км.

8-й день ми йшли лісом Пантир. Під вечір почали підйом на хребет, де і заночували. Тут були проблеми з водою. Довго не могли знайти джерело. На хребті було вітряно і дуже холодно. Пройшли близько 17 км.

9-й. Вийшли на хребет через вершини Дурня, Гропа, Велика та Мала Братківська дісталися до вершини Чорна Клива 1719 м. Далі спуск і ночівля біля вершини Плоска. За день пройшли близько 25 км. День був довгий і весь підйом на ЧЧорну Кливу відбувався по стежці через жереб, який постійно чіплявся за одяг, рюкзак та ноги. Під час проходження жеребу було багато жартів на його рахунок. Один з учасників придумав історію, яка стала своєрідним “мемом” кінця походу:

День перший – жереб. День другий – жереб. День третій – жереб. День четвертий – все ще жереб. День п’ятий – нічого їсти, все ще в жеребі. Шостий день – їмо жереб. Сьомий день – зломив дві ноги, все ще в жеребі. Восьмий день – я розкладаюсь. Дев’ятий день – мене їдять кукуци https://ua-reporter.com/news/v-zakarpate-aktivizirovalis-moshki-otgryzayushchie-kusochki-kozhi. Десятий день – я гумус. Одинадцятий день – я частина жереба. Дванадцятий день – через живіт росте жереб. Тринадцятий день – по мені пройшли туристи. Чотирнадцятий день – все ще жереб. П’ятнадцятий день – я жереб…

10-й. Ми піднялися на вершину Малий Горган 1592 м, потім на Синяк 1665 м, до вершини Хом’як не йшли, а переночували на поляні Хом’яків. Пройшли близько 20 км

11-й. Спуск вниз до водоспаду Гук. Купання в ньому. Знову підйом на вершину Круглий Явірник 1222 м та спуск в Микуличин 17 км. Звідки автобусом через Яремче, де купалися в річці Прут та бачили 8-ми метровий водоспад Пробій, поїхали додому.

Погода трохи скоригувала наші плани, і ми були в поході на один день більше, ніж планували. Але Максимальна кількість вершин була пройдена, отримано багато емоцій та вражень. Хто хоче провести свої вихідні та відпустку гуляючи Українськими Карпатами – рекомендую даний маршрут. Сумно не буде, але не блукайте та будьте обережними.

Хто з вас хотів би побувати на цих вершинах? А якщо вив же були – на які підіймалися? Поділіться в коментарях.

0 0 голос
Рейтинг статті
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x