Прогулянка на вихідні

Не пропускайте можливість прогулятися в горах, навіть якщо у вас обмаль часу.

Є багато чудових варіантів лише на два дні і так, що буде зручно добратися до місця старту на потязі. Та ще й смакувати каву з шоколадним круасаном, двічі. Але у мене просто не буває.

ПОЇЗД

Ми їхали потягом 217Л Київ-Пасс. — Рахів. Наш маршрут мав початися з Квасів та закінчитися в Ясіня. Але. Цей потяг не зупиняється в Квасах. Тадам! Щоправда ми це зрозуміли в потязі і швиденько переробили маршрут.

МАРШРУТ

Ясіня – Драгобрат – вершина Жандарм 1763 м – траверс вершини Стіг – вершина Крачуняска 1646 м – вершина Ворожеска 1731 м – вершина Геришаска 1762 м – ночівля біля озера Апшинець – траверс вершина Герешаска – вершина Великий Котел 1770 м – полонина Менчул – спуск в Чорну Тису – Ясіня.

ОПИС МАРШРУТУ

Так, ми не дійшли до вершини Близниця 1881 м, але ви зможете! Так як ми планували точку старту з Квасів, ми мали пройти дві вершини “Близниці” та дві вершини “Жандарми”. В нашому випадку ми двічі пройшли один і той самий відрізок: так би мовити захід на Жандарми. Так як ми туди дісталися лише о другй дня, вирішили повертатися назад до маршруту.

Від Ясіня до Драгобрату доволі гарна грунтова дорога, з мальовничими краєвидами. Нам ще вдалось потрапити в ранішній туман та робити ці дивовижні фото. Ближче до Драгобрата ситуація змінюється – асфальт. Багато цивілізації. Неприємно. Але не надовго. Хоча достутність району – більше недолік, чим перевага. Так як ці неймовірні вершини вщент розкатані автомобілями та квадроциклами.

Після вершини Жандарми, та траверсу вершини Стіг – відкриваються неймовінро просторні пейзажі з плавними лініями схилів і безкінечною чередою вершин. Вперше була там. Вперше споглядала цей простір. Відсутність дерев, трав’янисті схили, безмежна кількість озер. Озеро Івор (біля Жандармів), озеро Ворожеске, озеро Дохаска ну і озеро нашої ночівлі – Апшинець, оточений  з різних сторін струмками та болотами.

Місце ночівлі було лише на нас двох. Ми ходили наприкінці жовтня. Хоч і було досить тепло, туристів було небагато. В перший день ми пройшли близько 25 км.

Наступного дня нам довелось трохи повернутися по маршруту, зійти на вершину  Великий Котел, де раптом розкатана автомобілями дорога закінчується і починається туристична стежка. На хребті багато ягід: чорниці та брусниця.

На жаль, після полонини Менчул ховаються пейзажі. Але це не так сумно, як та картина яку бачиш, коли підходиш до Чорної Тиси: однією фразою – вирубка лісів..

Відстань до Ясіня можна подолати пішки, ми так і зробили, хоча це не дуже цікаво, але у мене з подругою така традиція – болісно довго йти по асфальтовій дорозі до вечірнього потягу.

В другий день ми також пройшли 25 км. Хоча до Чорної Тиси з місця нашої ночівлі всього 17 км.

КАВА та КРУАСАН

Круасан з французької дослівно – півмісяць. Це слово має і ніше значення –  той, що зростає.

Насправді ця історія почалася з плачу дітей на центральному вокзалі Києва, через те, що мама їде та не бере малюків з собою в гори. Далі був потяг. Зміна маршруту. Згадування всього що забули взяти. Ну і ранок в Ясінях. Де я спокусилась на каву з шоколадним круасаном в кафе-магазині, яке єдине відчиняється о восьмій ранку – Kafe “Viola”

Закінчується там же знову кавою та круасаном. А потім був потяг, який запізнився на годину та соло-турист, який не спізнився на цей потяг бо потяг запізнився…

А які у вас улюблені маршрути в Карпатах на два дні? Поділіться в коментарях. Знаю, що є безліч місць в яких я ще не була, але дуже хочу там побувати.

0 0 голос
Рейтинг статті
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x